Country Flavour Music Forum Forum Index Country Flavour Music Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   
  Doneer!Doneer!   

Country Flavour

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Country Flavour Music Forum Forum Index -> Even voorstellen
Auteur Bericht
CountryFlavour
Site Admin

BerichtGeplaatst: Za sep 05, 2009 23:10    Onderwerp: Country Flavour Reageer met quote

Ik ben Patrick van Country Flavour.

Deze website heb ik opgezet om mensen kennis te laten maken met Country muziek. Dit is een hele brede stroming die kan variëren van traditionele country zoals muziek van George Jones tot de meer door Popmuziek beïnvloedde country muziek van Rascal Flatts.

Ik beluister veel muziek, schrijf hier reviews over en blader dagelijks door het Country nieuws. Dit komt binnen via vele RSS feeds van verschillende grote Amerikaanse websites. Tevens gebruik ik Twitter als manier om de sterren te volgen en in sommige gevallen met ze in contact te komen.

Ik hoop dat je veel plezier hebt bij het bezoeken van deze website en de site onder de aandacht brengt bij andere Country Music Fans.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Country Flavour Music Forum Forum Index -> Even voorstellen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Gehost door MessageBoard.nl